Tuesday, December 13, 2011

Dinsdag Donder...en Donker

Opstaan. Stap. Eet. Gras. Koffie. Koerant.

"Muur"...hanna-hanna en poer-poer vir 'n paar uur.

Grasdakmanne arriveer...word weer weggedonder deur die weer.

Kry darem 'n paar novelle-blaaie gelees terwyl ek die honne oppas en stilhou dat Lalliepot kan slaap, terwyl die grasmanne nog kon werskaf...

O ja, en terwyl ek gras gesny het, was daar so 'n oomblik se magic toe ek vir Griet, ons alpha female hond, gevryf het terwyl sy haar op die plaveisel uitstreeeeek... vingers en handpalms op warmgebakte honnevel...donssag keelvel en hondemaag...Nirvana vir die hond, met ook so 'n stukkie vir my...

En so skuins na drie toe kom sit Lallie en sing by die klavier...terwyl sy die klawers liggies ewekansig druk - lieflik chaoties soos wolkedruppels...

En so 'n paar minute daarna kom sy met 'n maatband in die kantoor ingestap en meet een of ander aspek van my arm.

"Hoe lank is dit?"

"Sommer twee kilometer..!" My glimlag is maksimum.

Voltooi die konsep-lirieke van 'n lied wat na die oppervlak geborrel het tydens my afgelope paar weke...moet uit:

Hallo Donker, my ou pel,
ek kom vir jou nou iets vertel...

No comments:

Post a Comment