Friday, December 30, 2011

Veels geluk liewe Taaaaigher...

Ja, 30 Desember is inderdaad Meneer Woods se verjaarsdag.
Eldrick Tont "Tiger" Woods is op 30 Desember 2011 presies 36 jaar gelede gebore. Welkom by die tweede-keer-18-klub, Tiger!

Vir jare was ek gefassineer deur sy prestasies met stok-en-bal, oftewel gholf... maar 'n tydjie gelede het sy prestasies op twee ander terreine my stomgeslaan - en hierdie terreine is:
Ten eerste, administrasie, en
tweedens, die slaapkamer (of welke kamer hom en sy mistresses sou welgeval)!

Daar is al, volgens sekere twyfelagtige bronne, 12 dames geïdentifiseer wat sy mistresses (someone between a mister and a mattress) was  gedurende sy huwelik. Dalk was / is daar meer? Wie weet?

Tiger weet...

Ek het eerstens gewonder hoe dit alles begin het - en die volgende scenario het voor my ontwikkel:

Toe Tiger nog 'n tierwelpie was, so in die omgewing van 8 jaar oud,  het sy mamma altyd gesorg dat daar ten minste 'n pen en 'n potlood in sy hempsak was, want sy wou graag dat haar seun altyd gereed sou wees om te skryf as hy moet skryf. So sou Mamma Tier, elke oggend voor skool, meedoeënloos sorg dat haar seuntjie met skryfbehoeftes en toebroodjies uitgerus, en slaggereed vir die dag is.

Die gevolg is dat Tiger dit gehaat het om skryfbehoeftes met hom saam te dra, en toe hy die skoolbanke vir die gholfbaan verruil, is die enigste toelaatbare skryfgoed in sy onmiddellike omgewing, díe van sy joggie gewees...

Roem het redelik vinnig gekom, en tesame daarmee die eerste versoek van 'n beeldskone vrou wat Tiger se handtekening gevra het:
 "Haai, Taaaaigher, kan ek jou handtekening kry?"
 "Uhh, uhm, dit sal lekker wees, ag ek bedoel, ek sou graag wou... Maar ek het nie 'n skryfding aan my nie"
"Ek ook nie! Kan ons nie dalk gou in jou hotelkamer gaan loer nie?"(Ooglede fladder betekenisvol, tesame met 'n stoute glimlag...so 'n effense ene...) 
"O, uh, ja, klink goed! Kom ons gaan!"
[Op hierdie punt wou ek rondspeel met 'n B-graad hygromantoneel insluitend allerhande onder-die-gordel verwysings  na pen, ink, ensovoorts... Maar ek het daarteen besluit] 
Ek is seker die volgende 11 handtekeninge het makliker gegaan as die eerste een?

Soos in:
"Haai, Taaaaigher, kan ek jou handtekening kry?"
"Ja, seker! Kom ons gaan na my hotelkamer toe!"

Wat my bring by sy administratiewe kompetensies, wat my so verstom - na bewering het heelwat van sy minnaresse se verhoudingsperiodes gelyklopend geskied? En hulle het nie van mekaar geweet nie? En dit alles bo en behalwe die indrukwekkende gholfprestasies, openbare lewe, ensovoorts... en sy vrou en sy seuntjie en sy dogtertjie... Eisj... eintlik hartseer...

Wat die volgende scenario voor my geestesoog opgetower het:
Foon lui. Private number.
"Hallo, Tiger hier."
"Hallo jou Tiermannetjie, roar!"
"Uh, uhm, hallo jy, hoe gaan dit?"
"Sê  gou vir my my gunsteling ding... Ek móét dit hoor!"   
"Uhm, hoor hier, Liefde, ek is in die middel van iets, ek kan nie nou regtig praat nie, plus... plus ek wil nie jou bynaam goedkoop maak nie..."
"O, ag dis seker maar oukei, ek sal dit maar luister op daardie stemposboodskap wat jy 7 maande gelede vir my gelaat het... Wanneer sien ek jou weer?"
"O, uh, seker as ek weer daar by julle in 'n toernooi speel?"
"Oeee, ek kan nie wag nie, waar gaan ons hierdie ronde ontmoet vir 'n vrytjie en so..?"
"Sjoe, uhm, wat van die ou plek?"
"Aag nee, die ou plek is sommer boring! Ek wil by 'n nuwe plek..!"
"Oukei, oukei, Liefde, kies jy vir ons 'n nuwe plek...Whatever!" Sug. Verligting.
"Oukei, my Tierboskatmannetjie - ek wag vir jou! Mis jou! Lief vir jou!"
"Uh, ditto. Baai!"
Oproep eindig.

'n Stem kom vanuit Tiger se hotelkamer:
"Taaaaigher! Wie se tandeborsel en oorbelle is dit hierdie? Het jy al weer jou vrou gesien!" (Kwaai, jaloerse stemtoon)
"Nee, Liefde, ek het nie my vrou gesien nie..!" 
Sug. Gespanne...
"Mmm...oukei dan. Is jy reg vir nog 'n ronde, Tiger?"

En die moral of the story? As my kind (ers) belofte toon om supersuksesvol in enige rigting te presteer, gaan ek op geen element van hulle menswees hamer nie, al is dit dan nou die dra van skryfbehoeftes...
 

No comments:

Post a Comment