Monday, December 26, 2011

Van vrugteslaai, vrede, en magies se waatlemoen...

Daar's vir my iets magies rondom 'n bak koue waatlemoensnye en Suid-Afrikaanse somer. Propvol magies...

Bloem se somer voel effe subtiel tot dusver - die groot "droogte" gebreek deur vallende water, en sedertdien bespeur ek "local cooling" (wat seker ook as klimaatsverandering geklassifiseer kan word...)

['n Vriendin spekuleer nou-die-dag rondom hoe die woord 'waatlemoen' waarskynlik geëvolueer het van die oorspronklike 'waatmeloen' ]

Kersdag het gekom en gegaan, familie kuier steeds...vrugteslaai word elke paar uur vars gemaak en bo-op die oorblywende vorige slaai gesit, en gemeng - die "mature" met die varsgesnydes - amper soos die verskillende generasies wat saamkuier. Maak vir 'n gesonde mengsel - vrugteslaai wat so 'n dag of wat gestaan het, het beslis sy plek in 'n vrugteslaai, volgens my.

Kersboom geprakseer uit 'n gedroogte boomtak, met liggies - geen geskenke behalwe saamwees en kuier nie...en nog vrugteslaai...

Hangmat onder die lapa - uithangplek vir boekwurms - ek het darem al so 3 ure daar kon spandeer sedert die familie se aankoms.

Hier kom nog 'n stappie met Lallie op my rug, omring deur lekker mense.

Vrede...

No comments:

Post a Comment